Pomůžeme Vám poznat všechny tváře vašich informací

Vítáme Vás na webových stránkách společností STYRAX, a.s. a STYRAX Consulting, a.s.
Jsme ryze českými společnostmi, zabývajícími se zejména vývojem softwaru a poradenstvím.

Naší doménou jsou řešení s vysokou přidanou hodnotou pro zákazníka a tomu odpovídá i struktura dosavadních klientů, která jde od individuálních uživatelů, přes společnosti všech velikostí až po veřejnou a státní správu.

V řešeních, na kterých se podílíme, dokážou obě naše společnosti vystupovat jako jednotný celek (zejména tam, kde zákazník požaduje komplexní řešení) i každá zvlášť (například tam, kde si chce zákazník část řešení pokrýt jiným způsobem). Mateřská společnost STYRAX, a.s. se přitom zpravidla zaměřuje více na IT část dodávky a dceřiná společnost STYRAX Consulting, a.s. poskytuje poradenství a analýzy s využitím branžového know-how konzultantů.

Společnosti

logo styrax

Motto: Pomůžeme Vám poznat všechny tváře Vašich informací

Mise

  • poskytovat zákazníkům špičkové služby v oblasti IS/IT
  • budovat dobrou pověst firmy
  • efektivně ovládat moderní technologie a metody
  • vytvářet motivující firemní kulturu

Akciová společnost STYRAX, a.s. byla založena v lednu roku 2006 a je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze oddíl B vložka 10465. Základní kapitál společnosti činí 2 000 000,- Kč. Společnost se orientuje především na vývoj a implementaci informačních systémů a na poskytování konzultačních a analytických služeb.

Pracovníky STYRAX, a.s. jsou špičkoví specialisté, kteří se již v minulosti úspěšně podíleli na rozsáhlých projektech, zejména v oblasti finančního a kapitálového trhu.

Krédem společnosti STYRAX, a.s. je poskytovat svým zákazníkům špičkové služby v oblasti IT a svou pružností a efektivitou přispět k plnění jejich cílů a strategií.

Naše společnost má zavedený integrovaný systém řízení, jehož kvalita byla v roce 2007 potvrzena certifikací na systém řízení jakosti dle normy ČSN EN ISO 9001:2001, na systém managementu jakosti projektů dle normy ČSN EN ISO 10006:2004, na systém environmentálního managementu ČSN EN ISO 14001:2005 a na systém řízení bezpečnosti a ochrany zdraví při práci dle normy OHSAS 18001:1999. Pravidelně probíhají úspěšné recertifikace na aktuální verze norem.

logo styrax

Motto: Nejste v tom sami

Mise

  • pomáhat zákazníkům zvyšovat jejich konkurenceschopnost
  • budovat dobrou pověst firmy
  • být nositelem myšlenkového pokroku
  • vytvářet motivující firemní kulturu

STYRAX Consulting, a.s. je poradenskou společností, která disponuje konzultanty s mnohaletými zkušenostmi z oblasti veřejného zdravotního pojištění, managementu, řízení projektů, návrhů informačních systémů a dalších specifických oblastí.

Naše společnost se zaměřuje především na poskytování poradenství zdravotním pojišťovnám, zdravotnickým zařízením, státní a veřejné správě.

Společnost STYRAX Consulting, a.s. vznikla v roce 2009 jako dceřiná společnost softwarové společnosti STYRAX, a.s.

zpět nahoru

Partneři

  • logo partnera

    S cílem nabídnout našim zákazníkům širší možnosti volby databázové platformy při zachování plné komerční podpory, navázal STYRAX, a.s. spolupráci se společností EnterpriseDB, poskytovatelem produktů a služeb založených na pokročilé open source databázi PostgreSQL. STYRAX, a.s. se stal partnerem EnterpriseDB, což mu umožňuje poskytovat profesionální služby vývoje, dodávky, správy a podpory řešení na bázi produktů EnterpiseDB, které umožňují významné snížení nákladů na provoz databázových systémů. Bližší informace o společnosti EnterpriseDB lze nalézt na jejích webových stránkách.

    www.enterprisedb.com
  • logo partnera

    S cílem realizace společných řešení pro Slovenský kapitálový trh, spolupracuje STYRAX, a.s. dlouhodobě se společností DATAROAD, a.s. Společně obě společnosti úspěšně poskytují služby návrhu, realizace, implementace, testování a podpory provozu velkých informačních systémů v segmentu kapitálového trhu na Slovensku.

    www.dataroad.sk
  • logo partnera

    Společnost STYRAX, a.s. uzavřela smlouvu o spolupráci se softwarovou společností CPB SOFTWARE (SLOVAKIA) s.r.o. - dnes FINAMIS s.r.o. Předmětem spolupráce je uvádění produktu AMS (Asset Management Suite) na trh v České republice. Bližší informace o společnosti FINAMIS s.r.o. a produktu AMS lze nalézt na jejích webových stránkách.

    www.finamis.sk
  • logo partnera

    Společnost STYRAX, a.s. dlouhodobě spolupracuje s firmou LBMS, s.r.o. na projektech v oblasti analýzy procesů a procesního řízení. Bližší informace o společnosti LBMS, s.r.o. lze nalézt na jejích webových stránkách.

    www.lbms.cz
  • logo partnera

    Společnost STYRAX, a.s. se v roce 2014 stala silver partnerem společnosti Microsoft s kompetencí Application Development. Bližší infromace o společnosti Microsoft lze nalézt na jejích webových stránkách.

    www.microsoft.cz
  • logo partnera

    Společnost NEXPRO Communication s.r.o. nabízí zkušenosti v oblasti Market Intelligence, tedy s komplexním zpracováním informací, které vedou k ekonomickému rozvoji podnikatelských subjektů. Know how společnosti vychází ze čtyř navzájem provázaných odvětví – Business Development, ICT Development, Public Affairs a Krizového managementu. V současné chvíli se NEXPRO Communication kromě jiného intenzivně zabývá komerčním využitím průmyslového blockchainu a právě v této oblasti je i těžiště její spolupráce se STYRAX, a.s.

    www.nexpro.cz
  • logo partnera

    Společnost STYRAX, a.s. se dohodla na strategickém partnerství se společností STABILIT Informatik AG. Spolupráce je zaměřená na realizaci společných projektů pro finanční trhy především ve Švýcarsku a v České republice. Bližší informace o společnosti STABILIT Informatik AG lze nalézt na jejích webových stránkách.

    www.stabilit.ch
  • logo partnera

    Společnost STYRAX, a.s. využívá zázemí Technologického centra v Písku, kde se nachází naše pobočka v tomto městě.

    tcpisek.cz
zpět nahoru

Certifikáty

Naše společnost má zavedený integrovaný systém řízení, jehož kvalita byla v roce 2007 potvrzena certifikací na systém řízení jakosti dle normy ČSN EN ISO 9001:2001, na systém managementu jakosti projektů dle normy ČSN EN ISO 10006:2004, na systém environmentálního managementu ČSN EN ISO 14001:2005 a na systém řízení bezpečnosti a ochrany zdraví při práci dle normy OHSAS 18001:1999. V roce 2010 proběhla úspěšná recertifikace na aktuální verze norem.

Na jaře roku 2011 získala naše společnost další certifikáty, a to ISO/IEC20000-1 v oblasti poskytování servisní podpory informačních a telekomunikačních systémů a ISO/IEC 27001:2006 v oblasti vývoj, implementace a údržba informačních systémů, poskytování konzultačních a analytických služeb a vedení projektů.

V březnu roku 2021 jsme se stali držiteli prestižního mezinárodního ocenění AAA Platinum společnosti Bisnode, které je nezávislým ratingem firem s více než 112letou tradicí. Tento certifikát potvrzuje, že se řadíme mezi nejdůvěryhodnější firmy v České republice, protože již po dobu více než pěti let splňujeme nejpřísnější kritéria hodnocení ekonomických subjektů podle statistického prediktivního modelu Bisnode.

V srpnu 2021 jsme získali mezinárodní certifikát Top Rating. Hodnocení dle mezinárodní metodiky Dun & Bradstreet oceňuje stabilitu, solventnost a důvěryhodnost naší společnosti.

  • certifikát

    Bisnode AAA Platinum

    Hodnocení AAA je nezávislým ratingem firem, jehož historie sahá až do roku 1908. Společnost Bisnode je vedoucí evropský dodavatel ekonomických informací o společnostech a podnikatelích. Díky dlouhodobé finanční stabilitě naší společnosti jsme splnili velmi přísná kritéria pro udělení tohoto ocenění. Získáním certifikátu se tak naše společnost zařadila do exkluzivní skupiny nejdůvěryhodnějších společností v České republice.

  • certifikát

    ČSN EN ISO 14001:2015

    Tato mezinárodní norma specifikuje požadavky na systém environmentálního managementu, které umožňují organizaci vyvinout a zavést politiku a stanovit cíle zahrnující požadavky vyplývající z právních předpisů, případně dalších souvisejících požadavků a rovněž informace o významných environmentálních aspektech. To se týká aspektů, které organizace identifikovala a může je řídit, a rovněž těch, na které má vliv.

  • certifikát

    ČSN EN ISO 21500:2012

    Tato mezinárodní norma reprezentuje pravidla pro aplikaci managementu jakosti v projektech různé složitosti, délky trvání a prostředí, rovněž různého druhu produktu nebo procesu. Předpokládá určité přizpůsobení návodu tak, aby byl vhodný pro konkrétní projekt. Norma není pokynem pro management projektu jako takový, ale dává návod pro jakost procesů v managementu projektu. Rozvíjí a doplňuje normu ISO 9000, resp. 9001 o specifikace typické pro projekty.

  • certifikát

    ČSN EN ISO 9001:2015

    Tato mezinárodní norma specifikuje požadavky na systém managementu jakosti tak, že při jejich splnění je organizace schopna prokázat svoji schopnost trvale poskytovat produkt, který vyhovuje jak požadavkům zákazníka, tak i požadavkům daným příslušnými předpisy.

    Rovněž je plněním těchto požadavků prokazována schopnost organizace zvyšovat spokojenost zákazníka zejména efektivní aplikací tohoto systému, včetně procesů pro jeho neustálé zlepšování a rovněž ujišťováním o shodě s požadavky zákazníka a příslušnými požadavky předpisů.

  • certifikát

    Top Rating

    Mezinárodní certifikát Top Rating upozorňuje na výjimečnou kvalitu a důvěryhodnost oceněné společnosti a poukazuje na minimální rizikovost spolupráce s ní. Certifikát získají pouze firmy, které si udrží hodnocení rizikového faktoru D&B Ratingu na nejvyšší možné hodnotě 1. Přísná kritéria ratingu zaručují exkluzivitu společností a potvrzují její silnou pozici na trhu. Společnost D&B tímto dokládá, že obchod s naší společností je na minimální úrovni rizika a vystavený certifikát pak potvrzuje stabilitu hodnocení za uplynulý rok.

  • certifikát

    ISO 45001:2018

    ISO 45001 nahrazuje OHSAS 18001. Norma stanovuje požadavky na systémy managementu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, pomáhá minimalizovat rizika a zlepšit výkonnost Vaší organizace prostřednictvím bezpečného pracovního prostředí a zdravějších zaměstnanců.

    Norma poskytuje průmyslu i ostatním zainteresovaným stranám efektivní a užitečný návod pro zlepšení systému řízení bezpečnosti práce i ochrany zdraví při práci v celosvětovém měřítku. Prostřednictvím snadno použitelného rámce ji lze aplikovat v organizacích výrobního charakteru i poskytujících služby, a to bez ohledu na to, kde se nacházejí a jak jsou velké.

    Nový standard pomůže organizacím poskytnout svým pracovníkům i návštěvníkům bezpečné a zdravé pracovní prostředí tím, že budou neustále zlepšovat bezpečnost a ochranu zdraví při práci v praxi na systémové úrovni.

  • certifikát

    ISO/IEC 20000-1:2011

    Tato mezinárodní norma Managementu služeb informačních technologií vychází z britské normy BS 15000 a je sladěna s procesním přístupem stanoveným britským vládním úřadem pro obchod v tzv. knihovně ITIL. Hlavním cílem této normy je vnést do oblasti managementu IT služeb a infrastruktury důsledné postupy, ať už interní či externí, které budou přínosem pro zaměstnance i naše klienty.

    Zavedením tohoto standardu je organizace lépe schopna zlepšovat a modernizovat IT procesy, zvyšovat efektivitu a zajistit kontrolované a stabilně vysoce kvalitní poskytování služeb na interní úrovni, ale i pro své zákazníky.

  • certifikát

    ISO/IEC 27001:2013

    Tato mezinárodní norma specifikuje požadavky na systém managementu bezpečnosti informací. Vedle informačních technologií uvažuje zejména o relevantních podnikatelských procesech a stanovuje podmínky odpovídajícího monitorování.

    Certifikát dle ISO 27000 ověřuje, že jeho držitel je schopen chránit informace, zajistit jejich bezpečnost a tím pádem naplnit požadavek zákona o ochraně osobních údajů a že jeho systémy jsou přiměřeně odolné proti řízeným útokům „zvenčí"

  • certifikát

    Certifikát eSpisovny

    Tento certifikát je výsledkem nezávislého hodnocení softwarového produktu Elektronická spisovna (eSpisovna), které shledalo shodu eSpisovny s odpovídajícími paragrafy Archivního zákona a Národním standardem pro systémy elektronické spisové služby.

  • certifikát

    Certifikát ZEA

    Tento certifikát je výsledkem nezávislého hodnocení softwarového produktu Zabezpečený Elektronický Archiv (ZEA) a deklaruje, že ZEA splňuje určující požadavky Archivního zákona, Národního standardu pro systémy elektronické spisové služby a je vytvořen podle požadavků mezinárodní pracovní skupiny LTANS.

zpět nahoru

Kariéra

V současné době nabízíme zaměstnání pro tuto pozici:

  • Analytik

    Pro pobočky v Praze, Brně, Písku, Strakonicích nebo ve Vimperku hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici SW analytika na hlavní pracovní poměr.

    Pro pobočky v Praze, Brně, Písku, Strakonicích nebo ve Vimperku hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici SW analytika na hlavní pracovní poměr.

    Na čem u nás budete pracovat:

    • Budete pracovat na vývoji nových rozsáhlých informačních systémů
    • Budete se podílet na rozvoji a údržbě stávajících systémů
    • Budete komunikovat se zákazníky a zjišťovat jejich potřeby
    • Budete navrhovat řešení, modelovat
    • Budete používat principy objektově orientované analýzy
    • Budete zpracovávat zadání pro implementaci
    • Budete navrhovat API rozhraní
    • Budete koordinovat testování a release

    Potřebovat budete především:

    • Analytické a koncepční myšlení (strukturovaný pohled, analýza systému včetně syntézy, dekompozice problematiky, detailní analýza)
    • Dobrou znalost CASE nástrojů pro UML modelování – Enterprise Architect výhodou
    • Dobrou znalost práce s databází a jazykem SQL (MS SQL)
    • Znalost tvorby návrhů REST API rozhraní pomocí nástroje Swagger
    • Znalost tvorby návrhů SOAP API rozhraní, XSD, WSDL
    • Uplatníte vaše komunikační, prezentační a argumentační schopnosti
    • Uplatníte také vaše organizační a plánovací schopnosti
    • Spoléhat budeme na vaši odpovědnost, proaktivní přístup a flexibilitu
    • Bude se Vám hodit dřívější praxe na podobné pozici
    • Budete potřebovat znalost anglického jazyka alespoň na úrovni umožňující plynulé studium dokumentace, český jazyk ovládat plynule slovem i písmem

    Co u nás získáte:

    • Budete pracovat v útulných kancelářích v příjemném kolektivu přátelských kolegů
    • Za kvalitně odvedenou práci získáte odpovídající finanční ohodnocení
    • Umožníme Vám odborné a jazykové vzdělávání
    • Možnost přizpůsobit si pružnou pracovní dobu svým potřebám
    • Získáte 5 týdnů zasloužené dovolené a 2 dny zdravotního volna
    • Určitě využijete stravenky v hodnotě 120,- Kč
    • Přispějeme Vám na penzijní a životní pojištění i na Vaše sportovní a kulturní vyžití (5 000,- Kč)
    • Vybavíme Vás moderním mobilním telefonem s neomezeným voláním a s 10 GB dat i pro soukromé použití
    • K práci budete používat výkonný firemní notebook
    • Pitný režim nepodceňujeme, proto jsou připraveny nápoje na pracovišti zdarma (voda, káva, čaj)
    • Máme zavedený motivující a jasný systém cílových prémií za realizované projekty
    • Odměňujeme i za přeplnění plánu zisku naší společnosti v daném fiskálním roce
    • Máte často nápady na nové aplikace, projekty, řešení? Potom se můžete zapojit do STYRAX Inkubátoru. V případě úspěchu nového projektu se o výnosy dělí naše společnost s tím, kdo s nápadem přišel

    Rádi o Vás uslyšíme!

    Každý zaslaný životopis pečlivě studujeme a každému uchazeči odpovíme.

    V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na "hr (zavináč) styrax.cz"

  • Analytik / projektový manažer

    Pro pobočku v Praze hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici SW analytika – projektového manažera na hlavní pracovní poměr.

    Na čem u nás budete pracovat:

    • Budete pracovat na vývoji nových rozsáhlých informačních systémů
    • Budete se podílet na rozvoji a údržbě stávajících systémů
    • Budete navrhovat API rozhraní
    • Budete komunikovat se zákazníky a zjišťovat jejich požadavky
    • Budete řídit vývojové práce v malém týmu
    • Budete používat principy objektově orientované analýzy
    • Budete koordinovat testování a release

    Potřebovat budete především:

    • Analytické a koncepční myšlení (strukturovaný pohled, analýza systému včetně syntézy, dekompozice problematiky, detailní analýza)
    • Dobrou znalost CASE nástrojů pro UML modelování – Enterprise Architect výhodou
    • Dobrou znalost práce s databází a jazykem SQL (MS SQL)
    • Znalost tvorby návrhů REST API rozhraní pomocí nástroje Swagger
    • Znalost tvorby návrhů SOAP API rozhraní, XSD, WSDL
    • Uplatníte vaše komunikační, prezentační a argumentační schopnosti
    • Uplatníte také vaše organizační a plánovací schopnosti
    • Spoléhat budeme na vaši odpovědnost, proaktivní přístup a flexibilitu
    • Bude se Vám hodit dřívější praxe na podobné pozici

    Co u nás získáte:

    • Budete pracovat v útulných kancelářích v příjemném kolektivu přátelských kolegů
    • Za kvalitně odvedenou práci získáte odpovídající finanční ohodnocení
    • Umožníme Vám odborné a jazykové vzdělávání
    • Možnost přizpůsobit si pružnou pracovní dobu svým potřebám
    • Získáte 5 týdnů zasloužené dovolené a 2 dny zdravotního volna
    • Určitě využijete stravenky v hodnotě 120,- Kč
    • Přispějeme Vám na penzijní a životní pojištění i na Vaše sportovní a kulturní vyžití (5 000,- Kč)
    • Vybavíme Vás moderním mobilním telefonem s neomezeným voláním a s 10 GB dat i pro soukromé použití
    • K práci budete používat výkonný firemní notebook
    • Pitný režim nepodceňujeme, proto jsou připraveny nápoje na pracovišti zdarma (voda, káva, čaj)
    • Máme zavedený motivující a jasný systém cílových prémií za realizované projekty
    • Odměňujeme i za přeplnění plánu zisku naší společnosti v daném fiskálním roce
    • Máte často nápady na nové aplikace, projekty, řešení? Potom se můžete zapojit do STYRAX Inkubátoru. V případě úspěchu nového projektu se o výnosy dělí naše společnost s tím, kdo s nápadem přišel

    Rádi o Vás uslyšíme!

    Každý zaslaný životopis pečlivě studujeme a každému uchazeči odpovíme.

    Neváhejte a napište nám na "hr (zavináč) styrax.cz"

  • DevOps provozní programátor

    Pro pobočky v Praze, Brně, Písku, Strakonicích nebo ve Vimperku hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici DevOps provozní programátor na hlavní pracovní poměr.

    Pro pobočky v Praze, Brně, Písku, Strakonicích nebo ve Vimperku hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici DevOps provozní programátor na hlavní pracovní poměr.

    Na čem u nás budete pracovat:

    • Na vývoji nových rozsáhlých informačních systémů, stejně jako na rozvoji a provozu stávajících
    • Budete pracovat v oblasti development operations
    • Budete rozvíjet continuous integration, continuous deployment a obecně automatizaci operací
    • Budete zajišťovat monitoring provozovaných aplikací a služeb a řešit jeho automatizaci
    • Budete zpracovávat související dokumentaci
    • Využívat budete Git, Jenkins, Nexus, Apache, databázové systémy, Nagios, Grafana, Docker, Azure, skripty v Bash, PowerShell, apod.

    Potřebovat budete především:

    • Znalosti a zkušenosti se základní správou OS systémů Linux a MS Windows (servery)
    • Znalosti a zkušenosti s continuous integration nástroji
    • Praktické zkušenosti s GIT (případně SVN) command line
    • Praktické zkušenosti s prací v Linux prostředí a orientace v sítích (jak si nastavit ssh tunel, používání certifikátů, apod.)
    • Alespoň základní znalost Maven nebo NPM a procesu sestavení aplikace, tj. jak fungují systémy repozitářů a závislostí
    • Znalost MS Azure CLI a automatizace tvorby infrastruktury výhodou
    • Schopnost psaní odpovídajících scriptů
    • Zkušenosti s vývojovým prostředím a nástroji pro vývoj SW
    • Spoléhat budeme na vaši odpovědnost, proaktivní přístup a flexibilitu
    • Bude se Vám hodit dřívější praxe na podobné pozici
    • Budete potřebovat znalost anglického jazyka alespoň na úrovni umožňující plynulé studium dokumentace

    Co u nás získáte:

    • Budete pracovat v útulných kancelářích v příjemném kolektivu přátelských kolegů
    • Za kvalitně odvedenou práci získáte odpovídající finanční ohodnocení
    • Umožníme Vám odborné a jazykové vzdělávání
    • Možnost přizpůsobit si pružnou pracovní dobu svým potřebám
    • Získáte 5 týdnů zasloužené dovolené a 2 dny zdravotního volna
    • Určitě využijete stravenky v hodnotě 120,- Kč
    • Přispějeme Vám na penzijní a životní pojištění i na Vaše sportovní a kulturní vyžití (5 000,- Kč)
    • Vybavíme Vás moderním mobilním telefonem s neomezeným voláním a s 10 GB dat i pro soukromé použití
    • K práci budete používat výkonný firemní notebook
    • Pitný režim nepodceňujeme, proto jsou připraveny nápoje na pracovišti zdarma (voda, káva, čaj)
    • Máme zavedený motivující a jasný systém cílových prémií za realizované projekty
    • Odměňujeme i za přeplnění plánu zisku naší společnosti v daném fiskálním roce
    • Máte často nápady na nové aplikace, projekty, řešení? Potom se můžete zapojit do STYRAX Inkubátoru. V případě úspěchu nového projektu se o výnosy dělí naše společnost s tím, kdo s nápadem přišel

    Rádi o Vás uslyšíme!

    Každý zaslaný životopis pečlivě studujeme a každému uchazeči odpovíme.

    Neváhejte a napište nám na "hr (zavináč) styrax.cz"

  • Programátor Java Senior

    Pro pobočky v Praze, Brně, Písku, Strakonicích nebo ve Vimperku hledáme zkušené kandidáty a kandidátky na pozici Senior Java vývojář/programátor na hlavní pracovní poměr.

    Pro pobočky v Praze, Brně, Písku, Strakonicích nebo ve Vimperku hledáme zkušené kandidáty a kandidátky na  pozici Senior Java vývojář/programátor na hlavní pracovní poměr.

    Na čem u nás budete pracovat:

    • Budete pracovat na vývoji nových rozsáhlých informačních systémů
    • Budete se podílet na rozvoji stávajících systémů
    • Budete se podílet na návrhu aplikací, programovat jejich funkčnost dle analytických podkladů
    • Budete ladit výsledný produkt a spolupracovat při jeho testování
    • Budete pracovat v týmu s dalšími vývojáři, analytiky, testery a konzultanty

    Potřebovat budete především:

    • Pokročilou znalost programování v Java Standard i Enterprise Edition
    • Zažité používání GIT a nástrojů pro sestavení aplikace (Maven nebo Gradle)
    • Znalost práce s aplikačními servery a kontejnery WildFly, JBoss, Tomcat
    • Zkušenost s objektovým přístupem k DB pomocí JPA, Hibernate
    • Znalost práce se standardy SQL, XML, REST, SOAP
    • Analytické a logické myšlení
    • Aktivní přístup k týmové spolupráci

    Co dodat:

    • Vhod Vám přijde i znalost JSF, JavaScript, JSON, AJAX
    • Spoléhat budeme na vaši odpovědnost, spolehlivost, samostatnost, proaktivní přístup a flexibilitu
    • Bude se Vám hodit dřívější praxe na podobné pozici
    • Využijete vaši znalost anglického jazyka alespoň na úrovni umožňující plynulé studium dokumentace, předpokládáme, že český jazyk ovládáte plynule slovem i písmem

    Co u nás získáte:

    • Budete pracovat v útulných kancelářích v příjemném kolektivu přátelských kolegů
    • Za kvalitně odvedenou práci získáte odpovídající finanční ohodnocení
    • Umožníme Vám odborné a jazykové vzdělávání
    • Možnost přizpůsobit si pružnou pracovní dobu svým potřebám
    • Získáte 5 týdnů zasloužené dovolené a 2 dny zdravotního volna
    • Určitě využijete stravenky v hodnotě 120,- Kč
    • Přispějeme Vám na penzijní a životní pojištění i na Vaše sportovní a kulturní vyžití (5 000,- Kč)
    • Vybavíme Vás moderním mobilním telefonem s neomezeným voláním a s 10 GB dat i pro soukromé použití
    • K práci budete používat výkonný firemní notebook
    • Pitný režim nepodceňujeme, proto jsou připraveny nápoje na pracovišti zdarma (voda, káva, čaj)
    • Máme zavedený motivující a jasný systém cílových prémií za realizované projekty
    • Odměňujeme i za přeplnění plánu zisku naší společnosti v daném fiskálním roce
    • Máte často nápady na nové aplikace, projekty, řešení? Potom se můžete zapojit do STYRAX Inkubátoru. V případě úspěchu nového projektu se o výnosy dělí naše společnost s tím, kdo s nápadem přišel

    Rádi o Vás uslyšíme!

    Každý zaslaný životopis pečlivě studujeme a každému uchazeči odpovíme.

    Neváhejte a napište nám na "hr (zavináč) styrax.cz"

  • Programátor mobilních aplikací

    Pro pobočky v Praze, Brně, Písku, Strakonicích nebo ve Vimperku hledáme zkušené kandidáty na pozici Programátor mobilních aplikací.

    Pro pobočky v Praze, Brně, Písku, Strakonicích nebo ve Vimperku hledáme zkušené kandidáty na pozici Programátor mobilních aplikací.

    Na čem u nás budete pracovat:

    • Budete vyvíjet mobilní aplikace pro platformu Android a iOS (nativní v Java, Objective-C, Swift a hybridní HTML5 s pomocí frameworku Cordova)
    • Budete se podílet jejich implementaci
    • Budete se podílet na rozvoji stávajících aplikací
    • Budete monitorovat a ladit běh aplikací

    Potřebovat budete především:

    • Dobrou znalost dílčích komponent Android platformy (Android SDK, systémové aplikace, Java API) a iOS platformy (XCode, zásady vývoje,...)
    • Znalost jazyka Kotlin a zkušenost s nástroji ReactNative a JavaScript
    • Uplatníte také zkušenost v SQL, CSS a HTML5
    • Znalost architektury REST bude Vaší výhodou
    • Uplatníte také vaši schopnost týmové práce, protože budete spolupracovat s vývojáři a uživateli
    • Spoléhat budeme na vaši odpovědnost, spolehlivost, samostatnost, proaktivní přístup a flexibilitu
    • Zároveň oceníme vaši spolehlivost a samostatnost
    • Bude se Vám hodit dřívější praxe na podobné pozici
    • Vaší výhodou bude znalost JIRA, zkušenosti s agilním vývojem
    • Budete potřebovat znalost anglického jazyka alespoň na úrovni umožňující plynulé studium dokumentace, český nebo slovenský jazyk ovládat plynule slovem i písmem

    Co u nás získáte:

    • Budete pracovat v útulných kancelářích v příjemném kolektivu přátelských kolegů
    • Za kvalitně odvedenou práci získáte odpovídající finanční ohodnocení
    • Umožníme Vám odborné a jazykové vzdělávání
    • Možnost přizpůsobit si pružnou pracovní dobu svým potřebám
    • Získáte 5 týdnů zasloužené dovolené a 2 dny zdravotního volna
    • Určitě využijete stravenky v hodnotě 120,- Kč
    • Přispějeme Vám na penzijní a životní pojištění i na Vaše sportovní a kulturní vyžití (5 000,- Kč)
    • Vybavíme Vás moderním mobilním telefonem s neomezeným voláním a s 10 GB dat i pro soukromé použití
    • K práci budete používat výkonný firemní notebook
    • Pitný režim nepodceňujeme, proto jsou připraveny nápoje na pracovišti zdarma (voda, káva, čaj)
    • Máme zavedený motivující a jasný systém cílových prémií za realizované projekty
    • Odměňujeme i za přeplnění plánu zisku naší společnosti v daném fiskálním roce
    • Máte často nápady na nové aplikace, projekty, řešení? Potom se můžete zapojit do STYRAX Inkubátoru. V případě úspěchu nového projektu se o výnosy dělí naše společnost s tím, kdo s nápadem přišel

    Rádi o Vás uslyšíme!

    Každý zaslaný životopis pečlivě studujeme a každému uchazeči odpovíme.

    Neváhejte a napište nám na "hr (zavináč) styrax.cz"

  • Programátor .NET Senior

    Pro pobočky v Praze, Brně, Písku, Strakonicích nebo ve Vimperku hledáme zkušené kandidáty na pozici Senior programátora pro platformu .NET na hlavní pracovní poměr.

    Pro pobočky v Praze, Brně, Písku, Strakonicích nebo ve Vimperku hledáme zkušené kandidáty na pozici Senior programátora pro platformu .NET na hlavní pracovní poměr.

    Na čem u nás budete pracovat:

    • Budete pracovat na vývoji nových rozsáhlých informačních systémů
    • Budete vyvíjet backend pro webové aplikace
    • Budete se podílet na rozvoji a údržbě stávajících systémů
    • Budete vyvíjet backend mobilní aplikace pro iOS a Android univerzálně na bázi HTML5
    • Budete ladit výsledný produkt a spolupracovat při jeho testování
    • Budete pracovat v týmu s dalšími vývojáři, analytiky, testery a konzultanty

    Potřebovat budete především:

    • Velmi dobrou znalost programování v C# na platformě .NET, případně .NET Core
    • Pokročilou znalost SQL (stored procedury, funkce, triggery, povědomí o optimalizaci dotazů)
    • Znalost databází MS SQL, případně PostgreSQL nebo MySQL
    • Znalost OOP, Entity Framework, LINQ, WebAPI (REST), WCF (SOAP)
    • Znalost MSTest pro unit testy a SOAP UI nebo Postman pro práci se službami
    • Zažitou práci s GIT
    • Analytické a logické myšlení
    • Aktivní přístup k týmové spolupráci

    Co dodat:

    • Výhodou bude také znalost: JIRA, Microsoft Azure, AWS, SOA, microservices, GraphQL, Docker, WPF apod.
    • Spoléhat budeme na vaši odpovědnost, spolehlivost, samostatnost, proaktivní přístup a flexibilitu
    • Bude se Vám hodit dřívější praxe na podobné pozici
    • Využijete vaši znalost anglického jazyka alespoň na úrovni umožňující plynulé studium dokumentace, předpokládáme, že český jazyk ovládáte plynule slovem i písmem

    Co u nás získáte:

    • Budete pracovat v útulných kancelářích v příjemném kolektivu přátelských kolegů
    • Za kvalitně odvedenou práci získáte odpovídající finanční ohodnocení
    • Umožníme Vám odborné a jazykové vzdělávání
    • Možnost přizpůsobit si pružnou pracovní dobu svým potřebám
    • Získáte 5 týdnů zasloužené dovolené a 2 dny zdravotního volna
    • Určitě využijete stravenky v hodnotě 120,- Kč
    • Přispějeme Vám na penzijní a životní pojištění i na Vaše sportovní a kulturní vyžití (5 000,- Kč)
    • Vybavíme Vás moderním mobilním telefonem s neomezeným voláním a s 10 GB dat i pro soukromé použití
    • K práci budete používat výkonný firemní notebook
    • Pitný režim nepodceňujeme, proto jsou připraveny nápoje na pracovišti zdarma (voda, káva, čaj)
    • Máme zavedený motivující a jasný systém cílových prémií za realizované projekty
    • Odměňujeme i za přeplnění plánu zisku naší společnosti v daném fiskálním roce
    • Máte často nápady na nové aplikace, projekty, řešení? Potom se můžete zapojit do STYRAX Inkubátoru. V případě úspěchu nového projektu se o výnosy dělí naše společnost s tím, kdo s nápadem přišel

    Rádi o Vás uslyšíme!

    Každý zaslaný životopis pečlivě studujeme a každému uchazeči odpovíme.

    Neváhejte a napište nám na "hr (zavináč) styrax.cz"

  • Analytik / vývojář integračních platforem

    Hledáme vhodného kandidáta na pozici analytik a vývojář integračních platforem.

    Hledáme vhodného kandidáta na pozici analytik a vývojář integračních platforem.

    Osobnostní předpoklady a dovednosti

    • schopnost analytického a koncepčního myšlení (strukturovaný pohled, analýza systému včetně syntézy, dekompozice problematiky)
    • dobré komunikační schopnosti
    • výborná znalost Webservices (WSDL, XSD), SOAP/XML, REST/JSON služeb
    • výborná znalost XSLT transformací
    • základní znalost SQL / NOSQL
    • základní znalost linuxových systémů
    • základní znalost JAVA / JAVA EE pro vývoj backendových systémů
    • základní znalost UML
    • výhodou znalost jazyka BPEL a BPM
    • velkou výhodou znalost integračních platforem založených na Spring Integration / Apache Camel (WSO2, FUSE, TALEND)

    Náplň práce

    • samostatná práce / práce v týmu na ucelených případech integrace - tzn. kompletní řešení jednotlivých případů integrací mezi systémy, od zjištění a zdokumentování as-is stavu po návrh řešení, jeho realizaci, testování (funkční, integrační, zátěžové) až po finální nasazení
    • návrhy datových orchestrací pomáhajících optimalizovat stávající řešení
    • návrhy integračních rozhraní (XSD, SWAGGER)
    • komunikace s dodavateli dalších systémů zapojených do integrace
    • monitorování dodaných služeb a jejich optimalizace

    Nabízíme

    • zajímavou práci v příjemném kolektivu
    • různorodou práci, zajímavé projekty
    • odpovídající finanční ohodnocení
    • odborné a jazykové vzdělávání
    • pružnou pracovní dobu
    • 5 týdnů dovolené
    • stravenky v hodnotě 120,- Kč
    • příspěvky na penzijní a životní pojištění, příspěvek na sport/kulturu (5 000,- Kč)
    • pracovní notebook
    • mobilní telefon s neomezeným voláním a data 10 GB i pro soukromé použití
    • zdarma nápoje na pracovišti (voda, káva, čaj)
    • cílové prémie za realizované projekty
    • odměny za přeplnění plánu zisku naší společnosti v daném fiskálním roce
    • podíl na výnosech z realizovaného osobního nápadu ve STYRAX Inkubátoru
    V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat

  • Připojte se k nám

    O tom, proč pracovat u nás a co Vám jako zaměstnavatel můžeme nabídnout, se můžete dočíst v přiloženém dokumentu.

    O tom, proč pracovat u nás a co Vám jako zaměstnavatel můžeme nabídnout, se můžete dočíst v přiloženém dokumentu.

zpět nahoru

Aktuality

  • Spuštění blockchainového řešení Diplomachain

    16. září 2021

    Ve spolupráci se společností NEXPRO Communications s.r.o. jsme úspěšně dokončili aplikaci Diplomachain. Jedná se o řešení nad blockchainovou sítí ElA blockchain, určené speciálně pro evidenci a prokazování pravosti elektronických verzí vysokoškolských diplomů. Aplikace umožňuje pracovníkům vysoké školy založit do blockchainu záznam o vydaném diplomu tak, aby si na této platformě mohl následně kdokoliv ověřit pravost diplomu. Aplikace je dostupná na diplomachain.elachain.cz.

  • STYRAX, a.s. získal mezinárodní certifikát Top Rating®

    27. srpen 2021

    Stali jsme se držiteli prestižního mezinárodního ocenění Top Rating® společnosti Dun & Bradstreet, které je nezávislým ratingem firem s dlouholetou tradicí. Získat ocenění mohou jen společnosti, které si udržely hodnocení rizikového faktoru D&B Ratingu na nejvyšší možné hodnotě „1“ po dobu minimálně 12 měsíců. Certifikát tak potvrzuje, že se řadíme do exkluzivní skupiny nejdůvěryhodnějších firem v České republice, oceňuje stabilitu, solventnost a důvěryhodnost naší společnosti a potvrzuje, že obchod s naší společností je na minimální úrovni rizika.

    Společnost Dun & Bradstreet se již téměř 200 let věnuje analýze klíčových obchodních dat a za dobu svého působení se vypracovala na pozici lídra v oblasti analytických nástrojů a datových řešení.

  • Úspěšné dokončení Analýzy dat o úhradách ambulantních zdravotních služeb pro Zdravotní pojišťovnu ministerstva vnitra České republiky

    6. srpen 2021

    Společnost STYRAX Consulting úspěšně dokončila Analýzu ekonomicko-medicínských ukazatelů pro ZPMV ČR. Analýza využívá prvků umělé inteligence a je vhodná zejména pro vyjednávání s poskytovateli zdravotních služeb. Může dokonce sloužit jako významný podklad pro formování smluvní politiky zdravotní pojišťovny.

  • Společnosti STYRAX, a.s. je 15 let

    15. červen 2021

    Patnáctého června letošního roku uplynulo patnáct let od zahájení poskytování služeb společností STYRAX, a.s..

    Společnost STYRAX, a.s. si během doby svého fungování zajistila významné renomé v oboru a vydobyla si pevnou pozici na trhu informačních technologií.

    V současné době má firma včetně dceřiné společnosti STYRAX Consulting, a.s. přes sedmdesát zaměstnanců rozmístěných do pěti poboček.

    Od svého založení v roce 2006 společnost nepřetržitě roste, a i mnoha ohledech mimořádný uplynulý rok byl v historii firmy zároveň obchodně nejúspěšnější, což společnosti potvrzuje její správné směřování a dodává optimistický výhled do dalších let.

  • Realizace technického řešení projektu Samotesty-covid.cz

    17. květen 2021

    STYRAX, a.s. úspěšně realizoval technické řešení projektu Samotesty-covid.cz pro všech 7 zdravotních pojišťoven působících v České republice. Ve velmi krátkém čase necelých 3 týdnů se v úzké spolupráci s pracovníky zdravotních pojišťoven podařilo vytvořit spolehlivý informační systém zajišťující možnost vykazování testů na přítomnost viru/antigenu viru SARS-CoV 2 provedených zaměstnavateli. Informační systém je od 1. 4. 2021 plně k dispozici všem oprávněným žadatelům. Požadavky jsou v tomto systému průběžně zpracovávány a předávány k validaci a proplácení příslušné zdravotní pojišťovně.

  • Obdrželi jsme mezinárodní certifikát Bisnode AAA Platinum

    22. březen 2021

    Stali jsme se držiteli prestižního mezinárodního ocenění AAA Platinum společnosti Bisnode, které je nezávislým ratingem firem s více než 112letou tradicí. Tento certifikát potvrzuje, že se řadíme mezi nejdůvěryhodnější firmy v České republice, protože již po dobu pěti let splňujeme nejpřísnější kritéria hodnocení ekonomických subjektů podle statistického prediktivního modelu Bisnode.

    Hodnocení AAA je nezávislým ratingem firem, jehož historie sahá až do roku 1908. Získáním certifikátu se naše společnost zařadila do exkluzivní skupiny nejdůvěryhodnějších společností v České republice.

  • Nástroj pro modelování úhrad lůžkové péče pro RBP, zdravotní pojišťovna

    25. únor 2021

    STYRAX Consulting, a.s. uspěl ve výběrovém řízení na dodání nástroje pro provedení analýzy lůžkové péče pro RBP, zdravotní pojišťovnu. Nástroj vyhodnocuje dopady uzavření dohody o ceně s poskytovatelem zdravotních služeb akutní lůžkové péče a umožňuje modelovat pravděpodobný výsledek vyúčtování zdravotní péče.

    Získaná zakázka tak opět potvrzuje rostoucí oborové renomé našich profesionálních konzultantů.

  • Obchodní partnerství s SAS Institute

    26. leden 2021

    Společnosti STYRAX Consulting, a.s. a SAS Institute uzavřely v prosinci 2020 smlouvu o partnerství. Na jejím základě se STYRAX Consulting, a. s. stává partnerem SAS Institute s právem autorizované implementace řešení na platformě SAS ve Slovenské republice.

    Partnerská kategorie SAS Consulting Partner současně zaručuje konzultačnímu týmu STYRAX Consulting, a.s. rozsáhlou podporu jak v oblasti implementační, tak v oblasti dalšího rozvoje znalostí a dovedností v technologiích SAS.

  • Analýza ekonomicko-medicínských ukazatelů pro ZPMV ČR

    18. leden 2021

    STYRAX Consulting, a.s. získal novou zakázku na vypracování analýzy ekonomicko-medicínských ukazatelů pro Zdravotní pojišťovnu ministerstva vnitra České republiky. Cílem analýzy je poskytnutí uceleného pohledu na síť poskytovatelů zdravotních služeb. K vypracování analýzy bude extenzivně využito prvků umělé inteligence a v konečném důsledku by výsledky měly být využity jako podklad pro zefektivňování smluvní politiky zdravotní pojišťovny.

    Získaná zakázka je další v řadě dokládající odbornost a profesionalitu našich konzultantů a schopnost efektivně využívat moderních technologických prostředků.

  • Konference o online vzdělávání na školách VIMonline2020

    21. října 2020

    Protože stávající situace neumožňuje spolku VIM.Perk, jehož je STYRAX, a.s. zakládajícím členem, uskutečňovat všechny naplánované aktivity, přišel spolek s iniciativou uspořádání konference o vzdělávání především na základních školách v rámci distanční výuky VIM.online 2020.

    V uplynulém týdnu se uskutečnila on-line konference "Co nás naučila krizová online výuka – nečekaný experiment se vzděláváním na dálku, a to formou panelové diskuze, metodického workshopu a na závěr se vybraní hosté podělili o dobré příklady z praxe.

    Zájem o webinář byl vysoký, počet registrovaných posluchačů přesáhl 120, a to včetně účastníků ze Slovenska.

    Záznam z webináře je možné shlédnout zde - VIM.online 2020.

  • Pilotní projekt na Fraud detection ve zdravotní pojišťovně

    23. září 2020

    Společnost STYRAX Consulting, a.s. uspěla se svou nabídkou na realizaci pilotního projektu Fraud detectionu v RBP, zdravotní pojišťovně. Jedná se tak o další významnou zakázku na analýzu dat s využitím prvků umělé inteligence a samoučících se prvků v sektoru veřejného zdravotního pojištění.

  • Proti proudu a stále nabíráme

    11. září 2020

    Ne, nejsme žádní vodáci a nenabíráme vodu.

    Na rozdíl od některých jiných společností v této turbulentní době neřešíme existenční problémy, ale spíše potřebujeme nabrat posily, nové kolegy, kteří nám pomůžou zvládnout záplavu práce, se kterou se potýkáme.

    Aktuálně otevřené pozice najdete v sekci Kariéra, pokud máte zájem se přidat k naší posádce. Pokud nechcete nebo nemůžete sami, třeba víte o někom, komu by přestup do nového týmu přišel vhod. Pak ho na volná místa prosím upozorněte, třeba to bude právě on/ona, koho rádi přivítáme na palubě, děkujeme.

Archiv aktualit zpět nahoru